poniedziałek, czerwca 28, 2004

Modlitwa o zdrowie

Modlitwa o zdrowie

Kochany Aniele Stróżu znasz mnie doskonale, od urodzenia! Wiesz co jest dla mnie najlepsze, najzdrowsze, najkorzystniejsze. Pomóż mi bardzo dobrze dbać o moje zdrowie, moje ciało, moją kondycję fizyczna i umysłową. Pomóż mi smacznie i zdrowo się odżywiać, jedząc to co jest dla mnie dobre i dokładnie tyle ile potrzeba, abym był zdrowy, rześki, piekny i czuł się wspaniale.

Modlitwa o zdrowie


-----------------------------
polecamy:

Szkoła wiary to wiara oraz modlitwa piszą też o celibat oraz o grzech . Bez echa nie przechodzą też modlitwa do Jezus - a Maryja piszą też o antykoncepcja A to wszystko można znaleźć w google i wyszukiwarki.Są też skrypty.

Modlitwa o zdrowie

@ 7:10 AM 

0 Komentarze:

Prześlij komentarz

<<

modlitwa

- strona główna

Weblog Directory